Img 3415

Εβδομαδιαία Λουλούδια

Πόσο αναζωογονητικό είναι ένα μπουκέτο λουλούδια να σου χτυπάει την πόρτα!

Ο «κήπος» μας γεμίζει όμορφα και εποχιακά λουλούδια κάθε εβδομάδα, τα οποία θέλουμε να μοιραστούμε μαζί σας.
Για τον λόγο αυτό δημιουργήσαμε την υπηρεσία εβδομαδιαίων λουλουδιών, ώστε να μπορείτε να έχετε πάντα ένα φρέσκο μπουκέτο, εσείς ή κάποιο αγαπημένο σας πρόσωπο, στο σπίτι ή όπου αλλού επιθυμείτε.

Εκφράστε την επιθυμία σας και ένα signature εποχιακό μπουκέτο θα φέρνει διαφορετική φρεσκάδα στον χώρο σας, κάθε εβδομάδα του μήνα.

flower 4

1ο Βήμα

Επιλέγετε την συνδρομή σας με βάση την διάρκεια που επιθυμείτε να λαμβάνετε τα μπουκέτα σας

flower 2

2ο Βήμα

Επιλέγετε την συχνότητα και το μέγεθος των μπουκέτων που θέλετε να έχετε στον χώρο σας

flower 4

3ο Βήμα

Βάζετε στο καλάθι την τελική σας επιλογή και συμπληρώνετε τα στοιχεία που αφορούν στην συνδρομή

flower 2

4ο Βήμα

Πολυ σύντομα το πρώτο μπουκέτο θα φτάσει στον προορισμό του

Τι λουλούδια θα παραλάβω; Μπορώ να επιλέξω την ανθοδέσμη που επιθυμώ; Θα λάβω το ίδιο μπουκέτο περισσότερες από μία φορές?

Το μπουκέτα που περιλαμβάνονται στην υπηρεσία «Weekly Flowers» δημιουργούνται απο εποχιακά άνθη τα οποία είναι διαθέσιμα στο κατάστημά μας. Δεν υπάρχει η δυνατότητα να επιλέξετε τα άνθη που θα συμπεριληφθούν στο μπουκέτο σας καθώς η επιλογή των λουλουδιών και χρωμάτων του εκάστοτε μπουκέτου γίνεται απο τα μέλη της ομάδας μας ανάλογα την διαθεσιμότητα.

Μας αρέσει να εκπλήσουμε τους πελάτες μας και γιαυτό φροντίζουμε έτσι ώστε να μην παραλάβετε το ίδιο μπουκέτο παραπάνω απο μία φορά. Ορισμένα μπουκέτα πιθανόν να περιλαμβάνουν παρόμοια άνθη αλλά πάντα σε διαφορετικά εποχιακά χρώματα. Κάθε παραλαβή θα είναι διαφορετική και ξεχωριστή.

Αν δεν είστε σίγουροι για την υπηρεσία εβδομαδιαίων λουλουδιών σας παροτρύνουμε πριν προχωρήσετε στην αγορά κάποιου πακέτου να επισκεφτείτε τις σελίδες μας στο Instagram και Facebook έτσι ώστε να δείτε προηγούμενα εβδομαδιαία εποχιακά μπουκέτα που έχουμε δημιουργήσει.

Σε ποιες περιοχές γίνεται παράδοση;

Παραδόσεις πραγματοποιούνται σε όλες τις περιοχές εντός Αττικής. Για τις χρεώσεις μεταφορικών εξόδων θα ενημερωθείτε κατά το check out, ύστερα απο την συμπλήρωση των στοιχείων σας.

Κάθε πότε χρεώνεται η κάρτα μου;

Δεδομένου ότι η υπηρεσία «weekly fowers» αποτελεί συνδρομητικό πακέτο η κάρτα σας χρεώνεται με την αγορά του πακέτου, η οποία περιλαμβάνει το κόστος του συνόλου των παραδόσεων.

Δεν έχω βάζα, γλάστρες ή άλλα συμπληρωματικά αντικείμενα διακόσμησης. Πρέπει να αγοράσω;

Αν δεν διαθέτε κάποιο βάζο στο οποίο επιθυμείτε να τοποθετήσετε το μπουκέτο σας, μπορείτε να συμπληρώσετε την παραγγελία σας με κάποιο προϊόν από το e-shop μας. Αν το πακέτο της επιλογής σας ξεπερνάει το κόστος των 200 ευρώ, τότε στην παραγγελία σας συμπεριλαμβάνεται ένα γυάλινο κυλινδρικό βάζο δώρο από εμάς.

Μπορώ να αγοράσω ένα συνδρομιτικό πακέτο λουλουδιών ως δώρο σε κάποιον άλλο;

Φυσικά! Μπορείτε να αγοράσετε ένα συνδρομητικό πακέτο για εσάς ή κάποιον αγαπημένο σας. Παρακαλούμε να βεβαιωθείτε πως έχετε συμπληρώσει όλα τα απαιτούμενα στοιχεία σωστά έτσι ώστε να μπορούμε να πραγματοποιούμε τις παραδόσεις.

Τι συμβαίνει αν λείπω ταξίδι ή θέλω να αλλάξω την παράδοση του μπουκέτου μου;

Πριν από κάθε παράδοση η ομάδα μας φροντίζει να επιβεβαιώνει την ημερομηνία και ώρα που αυτή θα πραγματοποιηθεί στην διεύθυνση που έχει καταχωρηθεί κατά την αγορά του συνδρομητικού πακέτου.

Αν μας ενημερώσετε τουλάχιστον 48 ώρες πριν, μπορούμε να ακυρώσουμε την προγραμματισμένη παράδοση και αυτή να προγραμματιστεί εκ νέου εντός των επόμενων 2 ημερών.

Αν ενημερωθούμε σε λιγότερο από 48 ώρες τότε η παράδοση δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί εκ  νέου αλλά δίνεται η δυνατότητα παραλαβής από τον χώρο μας για τις επόμενες 2 ημέρες.

Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση αποστολής της συνδρομής μου;

Η διεύθυνση αποστολής μπορεί να αλλάξει αν υπάρχει ενημέρωση έως και και 48 ώρες πριν από την προγραμματισμένη παράδοση αλλά και αν η νέα διεύθυνση περιλαμβάνεται στις περιοχές που εξυπηρετούμε. Για να τροποποιήσετε την παραγγελία σας θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στο info@moustakisfc.gr.

Πότε μπορώ να ακυρώσω τo συνδρομητικό πακέτο μου για να γίνει επιστροφή χρημάτων και να μην πραγματοποιηθεί η προγραμματισμένη παράδοση;

Για να ακυρωθεί η αγορά του συνδρομητικού πακέτου και να πραγματοποιηθεί επιστροφή χρημάτων θα πρέπει να σταλεί αίτημα και ενημέρωση στο info@moustakisfc.gr μέσα σε 72 ώρες απο την πραγματοποίηση της παραγγελίας. Αν έχει ήδη πραγματοποιηθεί κάποια παράδοση μπουκέτου, τότε δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί επιστροφή χρημάτων.

Καλάθι
Start typing to see products you are looking for.